středa 21. července 2010

Pro Marcelu...

Pro paní Jarku...

5 komentářů:

  1. Zdravím Jani!!!
    Tyhle ptáčky mám moc ráda!!!A tenhle je krásně romantický!!!!!!
    Škoda, že není pro mne - jsem taky Jarka :o))
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. eres una artista y este es tu lugar,somos una asociacion de Artistas Argentinios buscando por el mudo artistas amigos,¿quieres unirte a nosotros,..
    guillermocharangofurlong.blogspot.com,entrá y si te gusta registrate como amiga,yo ya me registre en tu blog,saludos y esperamos saber de ti

    OdpovědětVymazat
  3. AHOJTE JANIČKO , PTÁČCI JSOU MOC KRÁSNÍ .
    JE TO NÁDHERNÁ DEKORACE .
    JÁ SE CHYSTÁM NA ŠITÍ PTÁČKŮ UŽ DLOUHO .
    SNAD O VÍKENDU ,JESTLI BUDE PRŠET ?!
    MĚJTE SE MOC HEZKY .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Precioso tu último trabajo!
    Que tengas una maravillosa semana! Besos desde Argentina!Mary

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer... náhodou jsem dnes narazila na tento Váš blog a musím říct, že se sem určitě budu často vracet... máte krásné fotečky a krásné šití !!!!! Radka

    OdpovědětVymazat