neděle 20. června 2010

Pro známou k narozeninám...

4 komentáře:

  1. HOLA JANA TE INVITO A VOS Y A TODOS LOS QUE QUIERAN PARTICIPAR DEL SORTEO QUE ESTOY REALIZANDO. PASA CUANDO PUEDAS POR MI BLOG.BESOS Y QUE TENGAS UNA EXELENTE SEMANA!!!!
    LABATUCADA-MARY.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  2. ZASE JEDNO MOC PĚKNÉ TVOŘENÍ ,TO BUDE RADOSTI .KRÁSA .

    JANIČKO ,CHCI VÁS POPROSIT O RADU . PŘESNĚ TUTO MELODII - YIRUMA,KTEROU SI DENNĚ PŘEHRÁVÁM JSEM SI CHTĚLA VLOŽIT NA SVŮJ BLOG . ALE NEVÍM JAK .PORADÍTE MI PROSÍM POSTUP ??? DĚKUJI .
    MELODII BYCH SI VYBRALA JINOU . BUDU RÁDA ,KDYŽ MI ODPOVÍTE .
    MĚJTE HEZKÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den Bohdi,
    když sjedete na konec mojí stránky, tak tam najdete můj playlist. Dole pod rámečkem je odkaz, kde si můžete vytvořit svůj playlist. Můžete si tam vytvořit i vzhled, barvy přehrávače. Kdyby jste si nevěděla rady, písněte mi na mail: info@lizadecor.cz . Zdraví Jana

    OdpovědětVymazat
  4. JANIČKO DĚKUJI .VEČER NA TO MRKNU ZA POMOCI SYNA. DÁM PAK VĚDĚT ,JAK JSME BYLI ÚSPĚŠNÍ .
    JSTE MOC HODNÁ .MĚJTE HEKÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat